Alla inlägg den 18 april 2016

Av Spel Aktier - 18 april 2016 11:01

April är en bra men framförallt spännande månad för börsen. Många storföretag släpper sina delårsrapporter och vi får en första indikation på vart vi är på väg. Just inför detta kvartal är jag lite extra nervös. Jag har försökt att läsa på och föra diskussioner på diverse aktieforum. Det är svårt att säga vilket forum som är bäst. Jag tycker att Dagens Industri och deras börssnack är bra även om det är många som tjatar för mycket. Det finns en hel del andra bra forum. Jag tycker att Aktieguiden är en helt ok webbplats för att läsa mer seriösa diskussioner. Har du något tips på andra bra aktieforum i Sverige så får du gärna säga till. Jag tycker alltid att det är skoj att lära mig mer så jag är öppen för alla förslag. 

mr green analys aktie

Under helgen har jag följt mitt favoritlag Frölunda. Det ska bli spännande att se hur denna finalserie fortsätter. Jag tycker det är de två bästa lagen som möts även om Växjö gjorde riktigt bra ifrån sig mot Skellefteå. Ibland kan det vara svårt att ha fler än ett stort intresse samtidigt. Ska försöka hålla mig till endast finans och ekonomi på denna blogg även om det kan vara lite svårt ibland. Hur som helst så kommer NetEnts kvartalsrapport imorgon vilket jag hoppas väldigt mycket på. Vi får se hur det går för detta fantastiskt fina bolag. Jag tror att det kommer att bli succee. Har ni inte tittat på NetEnt så tycker jag absolut att ni ska göra det. Det är ett fantastiskt bolag. Ett annat bolag som jag tror starkt på är Mr Green. Deras rapport kommer inte än på några veckor men jag tror att den kommer att bli riktigt bra. Är du intresserad av Mr Green kan jag rekommendera att läsa denna Mr Green analys. Lycka till med era investeringar. Glöm inte att rikedom är sådant du inte kan köpa för pengar så glöm inte att spendera tid med nära och kära. På återseende!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards