Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Spel Aktier - 31 mars 2016 23:10

Denna veckan har jag övergått till att köpa lite Bear 2X. Jag tror det finns risk att vi får en liten sättning. Mina bear ligger förvissa lite plus redan men jag tror att det kan komma mer. Börsen är inne i en negativ trend sedan snart ett år tillbaka och det är ganska enkelt att se att det mesta största sannonlikhet kommer att fortsätta ett tag till. Börsnedgångar brukar vara i ungefär 2-3 år så vi har ett tag kvar att härda ut.


En aktie som jag hittat som jag tycker blir mer och mer intressant är Cherry. Jag tycker de har en fantastisk produkt och det mesta de har gjort den senaste tiden har varit bra. Här finns en bra text om Cherry för den som vill läsa en relativt färsk analys av bolaget. Det finns stor potential på så många områden vilket är spännande. Det är skönt med ett bolag som har många ben att stå på så att risken är mindre för att något ska gå käpprätt och helvete. Men den som lever får se. Men mitt tips är att börja spana in Cherry. Det är ett bolag som du inte vill missa när det börjar ta fart igen.

investera  

Jag har börjat följa diverse bloggar och hemsidor som skriver aktieanalyser. Investing är en mycket bra sida där du kan hitta massor av tips om investering. Här är en profil som jag gillar att följa extra mycket. En annan mycket bra sida sida är 4-traders. Här hittar du all information för traders som kan vara bra att ha koll på. Jag gillar denna person som skriver om sina tips om investeringar. Det är utan tvekan en av de vassaste analytikerna just nu. En mycket duktig investerare som köper små bolag med kraftig tillväxt och lönsamhet. Nu är det bara en dag kvar på börsveckan sen tar vi helg. Jag har även ett intresse för att utveckla datorspel. Tycker ni att det är roligt så kan jag rekommendera den här hemsidan. Hoppas ni alla känner er lugna har en riktigt härlig påsk med massor av härliga påskraker på börsen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards