Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Spel Aktier - 12 februari 2016 10:55

Hej och välkommna till finansmannen!


Detta är min blogg där jag kommer skriva om mina aktieinvesteringar som jag gör. Hoppas ni vill vara med och följa mig på min resa. Det har varit några fantastiska år och just nu är det lite oroligt på börsen så jag ligger ganska mycket likvid. Men snart kommer jag vara redo igen att stoppa in massor av pengar på börsen. Jag har många olika intresseområden men under de senaste åren har jag främst fokusera på spelaktier och spelbolag på börsen. Det har självklart varit en väldigt lukrativ bransch och jag är överväldigad över hur mycket pengar det har gått att tjäna på börsen under dessa år. Ibland kan man juh vara lite rädd för att det är en bubbla men jag tror att det kommer fortsätta många år framöver. Det finns många spelbolag som jag har som favoriter men NetEnt är väl den starkast lysande stjärnan, vilket bolag! Den senaste kvartalsrapporten är fantastisk bra och aktien kommer nog snart leta sig upp över 500 kr igen. Det är spelbolagens motsvarighet till hennes och maruiz, fantastiskt! Som sagt, följ mig för att lära dig mer om aktier inom framförallt spel så kommer du förhoppningsvis också tjäna stora pengar.


Väl mött, väl skött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards